Job 15 van 115


Report this listing

Solliciteren



Showroom Adviseur - Interieur


Functie

Wil jij werken in een bedrijf dat marktleider is in interieur? Hou jij van klantencontact? Wil jij graag klanten adviseren over de kwaliteiten van de verschillende materialen? Hou je van afwisseling in je job? Wil jij graag een nieuwe weg inslaan en kunnen genieten van een volledige opleiding? Lees dan gerust verder want dan is deze vacature geknipt voor jou!

Het bedrijf is gelegen in Deinze en zij zijn gespecialiseerd in interieur. Onder meer in natuursteen, keramiek en composiet.

Met ruim 100 jaar ervaring blijft het bedrijf steeds groeien.

Daarom zijn zij op zoek naar een showroomadviseur voor het filiaal in Deinze.

Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden van de bezoekers
  • Je staat in voor het verlenen van advies over de beschikbaarheden en kwaliteiten van de materialen
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de online visitors-tool
  • Je zal informeren aan professionele klanten, interieur architecten en steenkappers over de gekozen opties
  • Je staat in voor de communicatie naar de accountmanagers over de status van bepaalde projecten
  • Je bent verantwoordelijk voor registraties en rapporteringen over de projecten en info tijdens het bezoek
  • Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van de lopende offertes
  • Je staat in voor het up-to-date houden van de showroom: infofiches, staalmonsters, brochures,..
  • Je staat in voor de algemene orde en netheid in de showroom

Jouw profiel

  • Je bent klantvriendelijk, sociaal en communicatief sterk
  • Ervaring is geen must, de leergierigheid en interesse in natuursteen wel
  • Je bent bereid om op zaterdagvoormiddag te werken
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en je kan je plan trekken in het Frans en Engels, dit om de communicatie met klanten te garanderen
  • De klant informeren over de diensten bij verkoop (korting, levering, gratis krediet, getrouwheidskaart)
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • Afdelingen en de voorraad ordenen en bevoorraden (bijbestellen, defecte producten uit de afdeling nemen, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Een voltijdse job
  • Volledige opleiding on-the-job
  • Werkzekerheid
  • Zaterdag werk je maar een halve dag ( van 08u30 tot 12u30) je krijgt in de plaats een halve dag vrij tijdens de week
  • Een uitgebreide takenpakket
  • Een job vol klantencontact
  • Een job waar je een adviserende rol zal hebben
  • Werken in een bedrijf dat marktleider is
  • Een aangename werkomgeving met familiale sfeer
  • Loon volgens ervaring
  • Maaltijdcheques van 7,50€ per gewerkte dag
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Vast contract

Ben jij de adviseur die wij zoeken?

Solliciteren doe je zo:

  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
  • Stuur je cv door naar actief.deinze@actief.be
  • Stuur je cv door via WhatsApp 0474690170

Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630

Na je sollicitatie, zal Anissa, Sarah of Saïd je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Solliciteren